dimecres, 23 de maig del 2012

PERPETUU JAZZILE

Un dia vaig rebre un mail de Mari Emi amb un enllaç d'un coro d'Eslovènia.Ddesprés de sentir-lo em vaig quedar bocabadada. Quina meravella!! De seguida vaig buscar informació de qui eren i més música d'ells.

Aquest cor es va crear en 1983 i esun cor mixte format per 40 cantants que quasi sempre canten a capella, fent versions de cançons de tot tipus i gènere, tant de música actual com clàssica. Es diuen Perpetuum Jazzile .

Mireu quines veus, quin ritme, ... sentint-los em donen ganes de cantar. A tú també?


1 comentari:

  1. Hola! Sóc Mariola.
    Les dones i els homes que cantaven el primer vídeo ho feien moooooolt bé!!! I la lletra de la cançó era divertidíssima!!!

    La tormenta, m'agradat molt perquè ho feien entre tots MOLT PAREGUT A UNA TEMPESTA DE VERITAT.
    B7s de
    Mariola

    ResponElimina